poniedziałek, 26 września 2011

Poszukuję bety

Poszukuję bety do mojego nowego opowiadania o tematyce parkouru.
Nie zależy mi na czasie, ale jakości betacji. Chciałabym żeby ewentualna beta miała jakieś doświadczenie w tym co robi i sprawdzając tekst, nie miała na uwadze jedynie interpunkcji i błędów ortograficznych.
No, to chyba na tyle, jeśli ktoś pisałby się na współpracę ze mną, proszę o kontakt przez komentarze, na naszym forum sasunaru, lub na gg.
Pozdrawiam wszystkich :)
Ps. W przypadku, gdyby było kilku chętnych proszę pisać, wybiorę osobę, która najbardziej będzie mi odpowiadała.

13 komentarzy:

  1. Mogę betować ;) Pracowałam w paru ocenialniach blogowych (nie yaoi, tylko takich ogólnych), więc jakieś doświadczenia związane z wyłapywaniem cudzych błędów mam.
    Mój nr gg - 21467096,
    pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak żyjesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Jaki ciekawy temat będzie :D Obaj chłopcy będą skakać na wysokości lamperii? ;)*zaciera łapki i czeka*
    Życzę wena w takim razie, bo już nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, witaj! Siedzę w betowaniu już od dłuższego czasu i bardzo chętnie się w to bawię. Sama też piszę, ale mniej oficjalnie - po cichu na forach i w zapomnianych zeszytach zakopanych pod łóżkiem.

    Jeśli nadal kogoś potrzebujesz i chciałabyś do mnie napisać, znajdziesz mnie na GG: 12768943

    Paciaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukasz osoby, która potrafi posługiwać się językiem polskim tak, jak należy?
    Moje GG: 38108507

    Pozdrawiam serdecznie i czekam na wiadomość,
    Neko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokończysz to opo? Mam nadzieję, że go nie zostawisz....
    maxiii

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej , ja bardzo dobrze posługuję się językiem polskim i umiem wynaleźć najróżniejsze błędy . W szkole za dyktanda leciały same 5 , ale to chyba szczegół ;D jeśli jesteś zainteresowana pisz na : 6019041 lub mailem : saori121@onet.pl

    Pzdr , czekam na odp ;)

    Saori121

    OdpowiedzUsuń
  8. heej. bardzo przepraszam, że ja nie na temat ale dopiero teraz znalazłam Twój blog i przeczytałam wszystkie odc Refuge ( swoją drogą genialne opowiadanko ; DD ) i tak tylko chciałam się upewnić.. czy jest jakaśkolwiek szansa że je dokończysz? jeśli pisałaś to już gdzieś - przepraszam : p Ale nie mogę się po prostu wstrzymać, gdzieś tam się łudzę, że trzymasz w domu dalszą część i wstawisz ją jutro ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. I bedziesz mnie teraz z kimś zdradzać, tak?

    Virus :c

    OdpowiedzUsuń
  10. i znowu nic. napisz chociaż czy w ogóle będziesz prowadzić dalej tego bloga czy nie? półtorej miesiąca i jedynie sucha informacja o poszukiwaniu bety. wszyscy szanują cię jako autorkę opowiadania, czy nam, jako twoim fanom nie należy się chociaż taka "malutka" informacja? :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Haaloooo?! *rozgląda się wokół, ale nic nie widzi* Zaczynam się martwić. To moje ulubione opowiadanie, no! T-T Tyle chętnych na betę było i nic? Sama bym się zgłosiła, ale czasem sama takie błędy robię, że... No. Ale nie może być aż tak źle, żeby bez bety jeden rozdzialik się nie mógł pojawić. Tym szablonem narobiłaś smaku i teraz pusto... Naprawdę mi smutno.
    Mimo wszystko mam nadzieję, że to tylko problemy techniczne, a nie wenowe. ;) Pozdrawiam i cierpliwie czekam.
    Anemic

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejooo .! Zastanawiam się czy żyjesz ... bo ja bardzo tęsknię za Bom Bom! Za boskim czarnowłosym snowboardzistą i seksownym kalifornijskim blondaskiem ... tak mi ich brakuje ... *ociera łezki* no trudno trzeba poczekać ;(
    Sachiko

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że już od dłuższego czasu nie dodajesz żadnej notki i selekcjonujesz wszystkie bety, które się do Ciebie zgłaszają. Czytam Twojego bloga już dość długo, ale nie koniecznie komentuję, zostawiam tą przyjemność czytelnikom, którzy wielbią się z dzieleniem własnego zdania. A piszę po to, że zgłaszam swoją kandydaturę do bycia Twoją betą. Nie mam w sumie żadnego doświadczenia w prowadzeniu bloga i też teraz nigdzie nie piszę, ale przez 3 lata studiów tyle się opisałam, że aż sama się sobie dziwię, no i mam pracę dyplomową za sobą, co może już o czymś świadczyć - tyle z mojego dośw. Teraz jestem na 4 roku pedagogiki i mam sporo wolnego czasu. A i w liceum prowadziłam stronę internetową mojej szkoły i byłam jako takim redaktorem. Jeśli jesteś zainteresowana to mój nr gg - 3487357. Pozdrawiam. [Margo]

    OdpowiedzUsuń

Proszę pisać komentarz pod najnowszą notką.