czwartek, 21 maja 2020

Kwarantanna - nowe opowiadanie + info

Kochani, 
stwierdziłam, że dodam notkę informacyjną, bo w sumie jeszcze trochę osób tutaj zagląda.

Pewnie już zdążyliście zauważyć, że strona się ścina. Ciężko przejść do poszczególnych postów, bo zacina się informacja o tym, że blog jest dla dorosłych. Nic z tym nie mogę zrobić. Może kiedyś się zbiorę i stworzę nowego bloga, ale to kiedyś. Teraz piszę i publikuję na wattpadzie. Link macie w zakładkach. 
Jeżeli ktoś lubi moje teksty i chce czytać nowości, zapraszam na mój profil. 

Właśnie skończyłam pisać nowe opowiadanie - Kwarantannę. Na wattpadzie jest już w całości opublikowana, więc jeśli ktoś jeszcze nie czytał, ma lekturę na wieczór. 


Kolejne opowiadanie się pisze. 

Pomyślałam, że będę tutaj informowała, jak dodam coś nowego :) 

Pozdrawiam. 

1 komentarz:

  1. Dzięki za info. No cóż onet przestał istniec jako platforma blogerska, czas na blogspot. Sama pisze na blogapocie i pgraniczenia graficzne czasami irytują. Zatem zmykam czytać i dużo weny życzę!

    Tymczasem zapraszam do mnie, na zakąseczke w postaci moich wymyślonych opowiadań boys love.

    Www.opetane-serce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę pisać komentarz pod najnowszą notką.