wtorek, 27 listopada 2012

Odpowiedzi na komentarze

Cześć, chciałam odpowiedzieć na komentarze i wyjaśnić kilka rzeczy.

Lightin,
Humor, widoczny w niemal każdym zdaniu, jest niewymuszony, trochę prostacki, absolutnie protolinijny, ale nie żałosny. Ani razu się nie skrzywiłam.
Nawet nie wiesz, jak się cieszę, słysząc to :) Z zamierzenia Cum miało być właśnie takie.
Ze względu na prawie zerowy poziom wiedzy związany z faraonami, archeologią nie wiem, czy to, co piszesz, ma sens, ale zdam się na Ciebie.
Pisząc to opowiadanie, często zerkałam do encyklopedii. Co prawda jest jeszcze jedna rzecz, którą muszę poprawić, bo jeden z czytelników zauważył błąd, ale wszystko oprócz oczywiście tych złotych skarebeuszy (które wymyśliłam, żeby sklecić jakoś fabułę) jest prawdą. 

Rosalie, cieszę się, że akcja trzyma w napięciu. Chciałam sprawdzić się, czy w takim gatunku dałabym radę coś napisać, więc tym milej słyszeć słowa, że akcja jest dynamiczna.
Sasuke i zdrajcę Kibę polubiłam od razu. Naruto odrobinę mniej. Jakoś tak wydaje mi się strasznym fleją, i ponadto sposób jego bycia mi nie pasuje.
Naruto zarówno jest, jak i nie jest kanoniczny. Jego postać trochę prostackiego, nieokrzesanego archeologa bez licencji wykreowałam celowo. Uwielbiam gry video z gatunku przygodówek i Nathan Drake z Uncharted był moją inspiracją do stworzenia właśnie takiego Uzumakiego. Z kolei Sasuke jest wariacją na temat Lary Croft z Tomb Raidera. Pomysł napisania przygodówki z sasunaru miałam już od dawna, ale dopiero zagranie w Uncharted dało mi kopa, żeby w końcu się za to zabrać. 
Ale denerwuje mnie powoli to, jak ciągle nazywa Sasuke per drań.
To specyfika mojego stylu, bo w chyba każdym swoim tekście często używam określeń typu drań, dupek  w odniesieniu do Sasuke.
W ogóle twój Uzumaki jakoś do mnie nie przemawia. 
Naruto jest w Cum bardzo, bardzo specyficzny i tak sobie myślę, że chyba albo można go lubić, albo nienawidzić. 
Cieszę się, że Uchiha przypadł ci do gustu. :)

Basiu, odnośnie twojego pytania do Refuge i Kiczu - oba fanfiki nie mają przyszłości. Refuge jest ostatecznie zawieszone, Kicz skończyłam, jak skończyłam i już nie będę do niego wracać.

Sasutard,
Zwykle jestem strasznie wybredna co do opowiadan SasuNaru\NaruSasu
Polecam forum SasuNaru, link znajdziesz na blogu, w zakładce linki. Tam jest naprawdę wiele godnych uwagi ff :)
Przez cztery lata walkowalam historie sztuki w szkole sredniej, i ze wszystkich okresow i epok, ktore przyszlo mi przerobic, ta - Starozytnego Egiptu uwiodla mnie szczegolnie.
Ja co prawda nie uczyłam się historii sztuki, ale zawsze starożytny Egipt mnie fascynował. Ich wierzenia i historia są zresztą świetnym materiałem na filmy czy gry. Książek jeszcze w tej tematyce nie czytałam, ale, kurde, będę musiała zacząć!
Zazdroszcze, jesli tam bylas ;) 
Byłam i zakochałam się w Egipcie. Niestety nie odwiedziłam ani Doliny Królów, ani nie zobaczyłam Piramid. Mam jednak nadzieję, że nadrobię zaległości, jeśli kiedyś tam jeszcze wrócę. Naprawdę polecam Egipt!

Odnośnie komentarzy pod Bom Bom!
Cieszę się, że poprawiona wersja wam się podoba. Dopiero po tych, eee... 2-3 latach widzę, jak niektóre sceny były absurdalne, więc teraz chcę to wszystko naprawić i trochę wydłużyć BB.
 Pytanie tylko, kiedy dodasz resztę poprawionych notek?
 Rozdziały poprawiam na bieżąco, więc gdy skończę poprawiać 8, opublikuję ją.
doszukałam się sporo błędów, głównie literówek
Tylko 3 pierwsze rozdziały zostały jak dotąd poprawione przez A., która ostatnio była zajęta i nie mogłam poprawiać. Ja wolałam, żeby na forum była nowa wersja rozdziałów, co prawda niezbetowanych, ale napisanych przeze mnie od nowa. Więc przenosząc tę nową wersję BB na bloga, wrzuciłam niebetowane rozdziały. Stąd tyle literówek. Rozdziały sprawdzam, ale w kwestii literówek jestem ślepa jak kura, dlatego wierzę, że może być ich sporo.


Mam do was dwie prośby:
1. Jeśli znajdziecie jakiś błąd w moim tekście i będzie się wam chciało go wypisać w komentarzu, byłabym za to bardzo wdzięczna. 
2. Proszę, żebyście komentowali pod najnowszą notaką, bez względu na to, czego ona dotyczy i czego dotyczy wasz komentarz. Wtedy wygodniej będzie mi na niego odpowiedzieć. 

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam wszystkich!


1 komentarz:

  1. Koko, kurka, ale jak zdążyłam zauważyć to Bom Bom jest pod względem gatunku jak i stylu narracji takie jak CUM. Musisz mi więc wybaczyć to, że nie ocenię tego, bo po prostu będę się tylko denerwować, a przecież to nie będzie Twoja wina.
    Wybacz, że tak późno odpowiadam, ale ostatnio nie miałam na nic ochoty, hm. Jeśli chcesz to nadal mogę ocenić Freedom.
    Pozdrawiam! ; )
    Shauu_ z era-krytyki

    OdpowiedzUsuń

Proszę pisać komentarz pod najnowszą notką.