środa, 21 listopada 2012

Słowem wyjaśnień

Ze względu na obecną sytuację na forum, która nie wiem, jak się rozwiąże, uznałam, że mimo wszystko chciałabym mieć Bom Bom! na stronie, na której ja będę zarządzać. Zarówno na forum Sasunaru jak i na fanfiction.net opowiadanie zostawię. Zamieszczę je jednak również na tym blogu, żeby mieć pewność, że nie zniknie, jeśli coś stałoby się z którymś z powyższych portali.

Uznałam, że poprawione rozdziały zamieszczę w nowych postach. Zaszło trochę zmian w treści, niektóre sceny napisałam od nowa, wydźwięk innych scen zmienił swoje znaczenie, dlaczego wasze wcześniejsze komentarze nie miałyby sensu, odnosząc się oczywiście do treści. Spokojnie - nie usunę jednak waszych wcześniejszych komentarzy. Treść starszych postów zostanie zastąpiona linkiem. No chyba, że chcecie, żebym zostawiła starą wersję BB, ale na blogu nie zamieszczę do niej odnośnika.

Kto chce czytać nowe Bom Bom! - proszę bardzo, będzie mógł to zrobić również na tym blogu. Kto nie, to nie po prostu :) Nikogo do niczego nie zmuszam.

 Chciałabym jeszcze dodać, że pracuję nad opowiadaniem do Final Fantasy, które też opublikuję na tym blogu.

 Dziękuję za uwagę, pozdrawiam wszystkich!

3 komentarze:

  1. Ja chcę! Czekam na dalsze części BomBom i wszystko z Naruto i Sasuke Twojego autorstwa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam czytać poprawione BomBom! od początku i...to jest niesamowite. Niby wiem jak to wszystko potoczy się dalej, a wciąż czuje to na napięcie w stylu"chce więcej". Naprawdę,w kwestii Sasuke i Naruto, jesteś genialna . :)
    Rita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej strony Fioletowa z cukiernia-krytyki.
    Ja mam teraz oceniać twoje opowiadanie, czy jak? Nie wiem czy mam to uznać po prostu za zmianę czy w ogóle za zawieszenie? Proszę daj mi dzisiaj znać abym ewentualnie zdążyła w ten weekend ocenić. A może chcesz wprowadzić zmiany, poinformować mnie o ich zakończeniu i dopiero zostać ocenioną? Proszę i informacje pod najnowszą oceną na cukierni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę pisać komentarz pod najnowszą notką.